Trigonometri

Okej. Jag började dagen med att se Shameless - underbart. Sen städade jag. Jag gjorde allt förutom att dammsuga och skura. Med det menas att jag till och med rensade bort julsaker osv. Men när det väl var dags för dammsugningen hade jag hunnit få matteboken på posten. Och när jag öppnade paketet kände jag att jag var tvungen att sätta mig och räkna lite grand.

Nu har jag hunnit 33 sidor på några timmar (nästan en sjättedel av boken, haha) och jag älskar redan allt som har med trigonometri att göra. Eller, alltså, det som jag har hunnit hittills. Ska ju inte säga för mycket innan jag har lärt mig allt.

Imorgon ska jag följa Emelie när hon ska tatuera sig. Jag gillar inte motivet hon ska göra, men det vet hon redan. Dock är det alltid roligt att vara med när man tatueras. Är ju så roligt att se resultatet på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0