Kapten röd ♥



Den här låten får mig att tänka på någon sommar sedan. Skulle tippa på att det var '08. När kaptenen himself var på trästocksfestivalen. Jag, Lina och Pontus stod och sjöng med för allt vad vi hade. Eller stod, snarare hoppade och sjöng, snarare skrek. Men bra var det! Jag kommer ihåg att jag hade rysningar i hela kroppen när han kom ut och sjöng Kallakallacka. Och hur ska jag någonsin kunna glömma tjejen som satt sig ner och pissade alldeles uti min fot? Oslagbart helt enkelt.

Efteråt var vi dyngsura av regnet och hade filmer där man knappt hörde någonting på grund av våra egna röster. (Lina, om du har kvar dem så måste du skicka!)

Hittade just precis den här bilden på Linas bilddagbok från innan vi åke.
Lagom tagg var jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0