Super-Erran är tillbaka

Alltså.

Antingen håller jag på att bli galen eller så är jag supergirl without knowing it. Sedan jag kom hem för en vecka sedan så har jag flera gånger om dagen hört en telefon vibrera. Först trodde jag bara att jag inbillade mig det, för varenda gång har jag trott att det har varit min som har låtit (fastän den inte ens har varit på ljudlös). När jag insåg att det inte var min telefon som lät började jag leta runt i soffan och i sängen. Som väntat var det ingen telefon liggandes där, så till slut var jag tvungen att inse att det är min grannes telefon som låter.

Och nu återkommer vi till varför jag tror att jag är stålkvinnan. För min hörsel måste uppenbart ha förbättrats? Alltså jag menar, jag kan till och med höra när personen vars telefon som ringer, ignorerar eller svarar. Alltså när den trycker på knappen! Oväsentliga ting såsom samtalen hör jag däremot inte.

I'm gonna end up as a maniac or supergirl when this is over. I'm sure of it. För det måste ju vara inbillning.. Eller övernaturliga krafter. Jag hoppas på det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0