Spindel, spindel på taket där

Ja just ja. Tänkte egentligen säga att jag har haft en spindel boende på taket i mitt badrum senaste veckan. Så nu när jag har legat i badet har jag legat och tittat på den hela tiden. Då märker jag att den jävla krabaten börjar spinna ett nät!

Min första instinkt är att dränka fanskapet, det enda problemet är att det är svårt att dränka någonting som är högt upp på grund av någonting som kallas tyngdkraft. Men då kollade jag istället runt och insåg till min lycka att jag hade en alldeles fin och lång skurkäpp hängandes i badrummet.

För att undvika att någon djurvän (...spindelvän?) ska bli vansinnig nu så säger vi bara att jag begravde den fint i toalettstolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0