Shots

Jag ska sluta tjata om det här nu, men som ni vet åker jag till huvudstaden om en vecka. Ni vet också att det blir första gången i mitt liv. Vad ni inte vet däremot är att det verkar som att jag kommer att återvända dit redan i mitten av december. Ingenting är bestämt än, men jag måste ju säga att det mest troligt lutar åt det hållet.

Det är faktiskt så att min lillebror har blivit nominerad till Min Stora Dag. En organisation som försöker uppfylla sjuka barns önskningar. Okej, André har verkligen inte den coolaste önskningen (om det hade varit jag så skulle jag ha hoppat fallskärm, rest till New York eller något), men han vill i alla fall åka till Stockholm och se Idol-finalen i Globen. Utöver det vill han också träffa juryn (har länge misstänkt att han vill bli som Anders Bagge).

Så som ni förstår så verkar inte den här önskningen så svår att uppfylla. Dock är det osäkert hur många i sällskapet han kommer att få ta med. Men man kan ju i alla fall hoppas att det kommer att finnas en plats över för mig.

Kom ihåg att ingenting är bestämt eller någonting än. Men för Andrés skull så hoppas jag verkligen att det blir av.


Har typ inga bilder på den här datorn. Men kände att det behövdes en fin en här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0