Nervösa Erika

Om åtta dagar åker jag till Stockholm. Men det har jag redan sagt. Dock tycker jag att det är skumt att jag är mer nervös nu än vad jag har varit både när jag åkte till Turkiet och Cypern i år. Jag har vid dessa tillfällen varit nästan helt lugn och samlad. Nu känns det däremot som att jag ska misslyckas med allt.

Jag vet vad det är som gör mig nervös. För det första är det de här självhjälp-apparaterna, jag kommer inte ha någon aning om vad man ska göra? Alltså jag menar när man ska checka in.. För det andra så är jag ju helt själv! Jag ska flyga själv för första gången sedan jag var fem-sex år. Därför måste jag ju kunna sådant som självhjälpen när jag kommer där på Kallax. För jag har ingen att fråga om hjälp.

På vägen hem känns det säkrare. Då har jag ju redan flygit ett håll plus att då kommer Agnes att finnas med mig på flygplatsen. Och hon om någon vet hur man gör sådant. För hon har ju alltid rest fram och tillbaka till Stockholm. Det har ju däremot inte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0