Mjöl eller flagor

Ingen kan få till en bättre grisnäsa än jag! *stolt*

 

Egentligen hade jag tänkt skicka bilder till Agnes på hur mycket mina ben flagnar (seriöst, det ser ut som att jag har spillt mjöl på dem), men som ni kan ana efter att ha sett första bilden så spårade det iväg för mig en aning. På andra bilden har ni i alla fall den bild jag lyckades bäst med... Ser ni inte alla lösa hudflagor? Inte? Skit i det då! Om man har lite fantasi så kan man faktiskt se hur allt som glittrar faktiskt är mjölet. Eller så intalar jag mig det eftersom att jag vet att det är så... Vem vet, inte jag heheheheh.

Nej, jag är på konstigt humör ikväll och har sämst humor också. (För jag menar, varför skulle Agnes ens vilja ha bilder på mina flagnade ben? Jag skulle inte vilja ha sådana bilder.. Som sagt, knas.) Har umgåtts med Camilla idag. Och jag har pratat av mig om allt och ingenting. Kommer typ ihåg två ord som jag har sagt, resten är som borta i det tomma intet. Måste ha pratat utan att ha tänkt alltså. Men ilbland kan det vara skönt att prata av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0