Min intressanta dag

Tänkte bara börja med att säga att jag hatar när Agnes får mig att lyssna på musik. Jag kan fan inte sluta då.

Annars då? Jag har tagit fram en adidasbag som jag har tänkt packa i för omväxlings skull. Tyckte att det var lika bra att ta fram den redan nu bara för att titta så att den är hel och så där. Det stod mellan det eller att rensa min garderob. Så ni förstår ju vilket dilemma jag var i.

Emelie har dessutom hunnit åka hem, ringa några gånger, komma och åkt hem igen. Och jag har hunnit med en städning (tre gånger på åtta dagar, mormorvarning snart).

Där har ni min dag kort och sagt. Typ allt vettigt som har hänt i den. Kan ju tillägga att jag har sett några avsnitt av diverse serier idag, men det gör jag varje dag så det känns inte så intressant att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0