Laxstigen, I'm back

Sitter för tillfället och väntar på Jossan. Hon sa för en timme sen att hon skulle fara på en kvart. Så hon borde alltså vara här snart, right?

Igår kväll kom jag äntligen hem till min lägenhet. Och jag ska inte ljuga och säga att det inte var skönt. Så idag har jag hunnit dona lite. Dammsuga lite snabbt och duscha i min egna dusch! Dammtorkat lite grand (varför hinner det samlas så mycket damm på tre veckor?) och packat upp liiiiiite grand ur väskorna. Resväskan ligger dock där och väntar på mig. Ska nog orka ta itu med det senare idag. Hoppas jag.

Aja, äppelkaka står i alla fall på schemat idag. Och möjligtvis en runda på staden också. Annars får vi se vad dagen har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0