Home again, på gott och ont

Och som de flesta vet är jag hemma nu.

Det var härligt att komma bort ett tag. Fastän hemlängtan tog tag i en där i slutet. Vi har haft bra väder varje dag och riktigt jävla varmt. Det har varit stranden eller poolen som har gällt varje dag. För att vi oftast skulle sluta kvällen med en öl (cola för min del) på den engelska puben som blev vårt ställe där. Ställen som Grabbarna Grus kändes bara.. För överdrivet. Lite för färgstarkt för vår smak.

Jag kommer nog inte att återvända till Cypern då jag föredrar lite billigare ställen. Havet var dock underbart. Finare vatten har jag nog aldrig badat i. Men det är inte heller tillräckligt för att få mig att betala lika mycket pengar igen för att åka dit. Fint var det, men en gång räcker. Dessutom så är jag en sådan person som vill upptäcka världen. Och upptäcka världen gör man inte om man återkommer till samma ställen hela tiden. Så nästa gång får det bli något annat.

Har tyvärr inga bilder att lägga upp för tillfället. Kameran är hemma i min lägenhet medan jag själv befinner mig sex kilometer därifrån i min familjs lägenhet. Så bilder får komma upp någon annan dag. Inte för att de finns mycket av dem dock, så dålig som jag har varit på att ta foton i Ayia Napa. Men någon borde gå att lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0