Babyolja

Nu har jag legat i badet i över en timme. Och det verkar som att min plan med det har lyckats. Ville att min hud skulle sluta flagna så därför tänkte jag att ett bad och sen skrubb kunde fungera bra. Det gjorde det också, förutom att jag nu flagnar överallt där jag inte förut har gjort det. Så då fick jag idéen att jag skulle ta lite babyolja och smörja in mig med..

Visst fungerade det bra, men nu fastnar jag bara i allt och är klibbigast i världen. Längtar inte till jag ska dra på mig ett par brallor. För om jag tog på mig ett par shorts (som jag egentligen vill) så skulle folk kolla skumt på mig nu när jag ska cykla till ica och köpa en Loka. I-landsproblem är allt jag har att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0