Baby goodbye

Idag vaknade jag av att någon öppnade min ytterdörr. Förstod nästan på en gång att det var Emelie, men det betyder ändå inte att jag inte hann bli rädd. I alla fall så drog vi till stan så fort det öppnade för att käka på Subland. Konstaterade att det inte smakade som vanligt, varken mackan eller chipsen, och att de hade möblerat om. Sedan gick vi också en sväng på stan och märkte att de höll på att fixa lite överallt. Har inte riktigt besämt mig om change is good or bad än.

Hur som helst, meningen med det här inlägget var egentligen att jag tänkte berätta att jag var förbi farmor idag. Där fick jag massa gamla foton och album från pappa. Så nu på kvällen har jag suttit och tagit mig igenom de två påsarna. Det har väckt minnen som man inte trodde att man hade kvar och saknaden har känts tung i mitt bröst. När jag sedan hittade kort på även Tom blev det ju inte bättre.. När man ser de levande på korten så är det så svårt att förstå att de inte finns längre. Att de inte ska komma skrattandes tillsammans längs gågatan eller sitta med sina höga röster vid köksbordet. ♥

Jag hittade också massa gamla teckningar som jag har ritat när jag var liten. Teckningar som jag inte ens visste att jag hade gjort. På ett alla ♥-ans dag-kort hade jag skrivit "JAG ÄLSKAR PAPPA. ERIKA" och så hade André skrivit in sitt namn bredvid mitt sen. Han ville alltså också bli inräknad den lilla busen. En teckning skrattade jag så att jag grät åt. Så blev tvungen att ta en kass bild med camen så att jag kunde visa er också.

"En fjording som heter 'Chili'!"

Ps. Det här inlägget försökte jag skriva i natt, men blogg.se hatade mig då och hade något jävla meltdown eller något. Så alla idag måste bytas ut mot igår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0