Snart är en era över

Kom på att jag har glömt säga att jag har varit kattvakt åt min egna katt de senaste dagarna. Blev faktiskt riktigt förvånad över att jag fick återvända till min älskade lägenhet redan idag. På tal om min lägenhet får jag mer ångest för varje dag som går.

Alltså jag vill ju verkligen flytta, men jag älskar min lägenhet. Den kommer alltid att vara min första liksom. Och nu när det bara är drygt en månad kvar till jag måste vara ute så är det ju dags att börja packa ner allting. Så jag försöker typ inpränta allt i skallen så att jag inte ska glömma. Måste nog städa och ta några bilder någon dag nu i veckan. Så att jag vet att det i alla fall finns sparat så, ifall minnet skulle svika mig.

Den bubbliga nyckeln är det. Den fyrkantiga husnyckeln är till Öjebyn. Som jag för övrigt också saknar.
Den lägenheten var ju bara helt otrolig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0