Potter är ful, han borde sitta i bur

Igår så tänkte jag göra en tidig kväll. Så igår så loggade jag ut från alla distraherande sidor ganska snabbt. Men det visade sig på en gång att jag var alldeles för rastlös för att sova. Så istället satt jag och kollade igenom min blogg (läste alla mina briljanta inlägg som faktiskt har haft något värde, inte alla tramsiga som det här till exempel).

Dock nu när jag kollade på Linas blogg så insåg jag ju faktiskt att jag hade hunnit med att lämna en fin kommentar där också. Meningen med den kommentaren var att hon skulle få skratta och för ett ögonblick undra vem det var. Jag vill ändå att hon skulle förstå att det var jag och det tror jag faktiskt att jag lyckades förmedla. I alla fall så såg jag nu att hon hade printat den och delat med sig av, så jag tänkte göra likadant. Måste ju visa vad jag kan hitta på när jag har tråkigt som få och inte känner för att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0