Med en låt så säger jag hejdå

Jag är bäst. För jag har faktiskt gjort en av grejerna som stod på listan. Och om en halvtimme så sitter jag på bussen på väg in till centrum. Sen om några ynka timmar sitter jag i bilen på väg till Lakafors.

Ja, det är sant. Jag bestämde mig till slut för att bojkotta Halloween och dra till byn istället. Hade faktiskt väldigt många förslag om vad som skulle hända i helgen, men kände att det var lite för jobbigt att välja. Så då sket jag i allt i stället. Men bara för att ni kommer sakna mig mest i helgen så kan ni lyssna på den här låten och tänka på mig istället. Totally awesome, lovar!

Och för er som möjligtvis inte använder er av Spotify kan istället lyssna på den här:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0