Extremt

Ibland slås jag av hur konstig jag är (okej, Emelie också). Som till exempel i lördags då vi skulle få Emelies boyfriend att ringa henne så sa vi att det var "viktigt". Då gick han också med på det. Men medan vi väntade på att han skulle ringa upp så kom vi på att vi inte hade något viktigt att berätta. Så då kom jag på den utmärkta idéen att Emelie skulle säga att hon tror att hon är gravid. För det är väl viktigt om någonting?

För att göra en lång histora kort så fick han först igår kväll reda på att så inte var fallet.

Men för att återgå till varför vi är konstiga. Saker som är viktiga för oss är bara livsbrytande saker. Som till exempel: graviditet, fängelse, dödsfall, giftersmål och nya bekantskaper. Några saker till kan man väl också räkna in. Dock skulle vi aldrig kunna tänka på färgen på en klänning som viktig. För vem är det egentligen viktigt? Ingen egentligen. Vi är alltså konstiga för att vi är så extrema.

Vet egentligen inte var jag mer ville komma med det här inlägget. Jag kan väl tillägga att det inte kan vara speciellt roligt att råka ut för oss när vi driver. Vi är alltid extrema och skämtar om saker som vanligt folk inte vågar skämta om. Så det är sjukt många som tar oss seriöst. Om det hade varit jag hade jag varit livrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0