The missing red

Jag vet inte om ni ser vad det är på bilden, men det är i alla fall plastmuggar. Plastmuggar som försvann för nästan exakt ett år sedan. Jag köpte dem nämligen så att det skulle finnas till när jag fyllde år. Så att jag skulle slippa lite disk efteråt. Men när väl dagen kom så var de spårlöst försvunna och jag blev dumförklarad av flera stycken eftersom att jag nog bara hade tänkt att jag skulle köpa dem och inte gått till verket. Till sist (efter att ha letat igenom både lägenhet och förråd) så gick jag också med på det.

Till idag. Idag hittade jag dem fint instoppade bredvid kastrullerna... Ibland är jag för dum för mitt eget bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0