Har alldeles för mycket saker

Okej, som ni kanske hade märkt så hade jag tagit en inofficiell paus från bloggandet. Men dagar som denna måste man bara få skryta över hur bäst man är. Till att börja med så hade jag innan klockan tolv idag hunnit:
  • Vakna (bara det är en bedrift i sig)
  • Följt André för att ta prover på sjukhuset
  • Skrivit ut papper på biblo
  • Fixat pengar
  • Bokat möte med en studievägledare på tisdag klockan 11.00
  • Bokat möte inför besiktningen av lägenheten på tisdag klockan 15.00
  • Gått på stan i en timme (shoppade första julklappen för i år höhö)
  • Kommit hem igen
Jag brukar nästan inte ens ha stigit upp vid den tiden? I alla fall så har dagen fortsatt i samma effektiva anda. Har packat sex kartonger, ringt till tele2, rensat alla papper (fy i helvete säger jag bara) och donat lite mer. Nu har jag ett litet problem igen. Jag har bara en flyttkartong kvar, men säkert hundra pocketböcker plus lite mer saker kvar... Det är redan nu dömt att skita sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0