Blir inget Umeå för mig i helgen

Imorgon hade jag tänkt packa väskan och bege mig till Umeå i några dagar. Nu kan jag definitivt säga att det inte kommer att bli så. André har alldeles för dåliga värden (till exempel de vita blodkropparna ska ligga på 4,5 som lägst, men Andrés landar på 0,3) och när de är så här dåliga kan han inte ens få cellgift. Så både jag och mamma är redo på att det kommer att bli en sjukhusvistelse om han får feber. Därför kan jag inte lämna staden.

Om de åker in till Sunderbyn måste jag ta hand om katten. Och jag har också lovat att följa med André till Sunderbyn imorgon. Fem i nio på morgonen kommer taxin och hämtar oss. Senare på eftermiddagen får vi förhoppningsvis åka hem också. Annars dyker nog mamma upp på kvällen så att jag får åka hem. Tycker inte om att vara på sjukhus för länge. Det känns... Obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0