Ananas är underskattat

Igår hann jag med allting jag hade tänkt göra till en början. Förutom att diska då, men det visste jag till och med när jag skrev det att jag inte skulle göra. På kvällen blev det inte att börja packa.. Camilla kom och hämtade upp mig, vi hämtade mat på Viking och åkte hem till henne för att bara mysa i några timmar. Jag åt ananas till det sved om läpparna, men gott var det!

Nu sitter jag och väntar på att Camilla ska dyka upp igen. Hon skulle vara här omkring elva idag och så ska hon hjälpa mig att packa lite grand. Jag har gjort i ordning skurvatten och fyra flyttlådor. Så jag tror att jag ska sätta igång nu också. Måste bara göra en packspellista på Spotify. Den måste vara glad, så jag tror att jag ska ta låtar som påminner mig om min tid här i lägenheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0