Virus och Tunisien

För att göra min blogg till en riktig klago-blogg tänkte jag klaga på ännu en sak.

Min dator har så galet mycket virus så att det inte ens är roligt. Jag håller på att bli galen för att den samtidigt håller på att sega sönder. Om man ska se ett avsnitt av en serie nu så tar det nästan en timme istället för fyrtio minuter. Bara för att det måste buffra så förbannat. Om det håller på så här mycket längre tid så lovar jag att min fina dator en dag kommer att ligga nerkastad utanför mitt fönster. Då skulle den nog aldrig mer gå att använda eftersom att det är inte på bottenvåningen jag sitter precis.

Håller för övrigt på att städa till i min lägenhet lite grand. Ska ju inte bo i den på en vecka till *snyft*, för jag ska vara hemma hos mamma med André medan hon är i Tunisien. Hon och Åsa (Emelies mamma) blev nämligen så avundsjuka när jag och Emelie åkte så nu reser de bort en vecka från och med fredag. Så nu är det vår tur att vara avundsjuka istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0