One Tree Hill får kanske en åttonde säsong trots allt

Såg precis säsongsavslutningen (möjligtvis serieavslutningen) av One Tree Hill. Som ett troget fan så tycker jag att det är dags att lägga ner serien. Den har ju redan sju säsonger och en åttonde.. Nja, jag har inte varit riktigt säker på om det skulle vara till någon fördel för serien. Men nu! Nu när jag har sett hur det här, kanske sista avsnittet någonsin, slutade så vill jag bara ha en fortsättning. Inte för att det var många intressanta cliffhangers, utan på grund av det som hände alldeles i slutet. Jag vill inte, vill inte, vill inte att det ska sluta så!

Så därför var jag nu snabb med att kolla in på CW's hemsida utan något större resultat. Tittade därför istället in på Ausiello. Rättare bestämt på DEN HÄR listan. Han har nämligen listat alla serier och hur det ser ut för dem just nu (om de kommer att nedläggas eller inte). När jag tittade på listan för någon dag sedan så såg det ganska mörkt ut för OTH, men nu blev jag glatt överraskad när jag såg att det är stor sannolikhet att serien får åtminstonde tretton avsnitt till.

Och som det enbitna fan jag är, så kan jag väl inte tycka att det är negativt att jag får lite mer drama att njuta av? Fastän det kanske inte håller samma standard som tidigare så vet jag många serier som är betydligt sämre. Men mer säsonger än åtta tycker jag inte att serien förtjänar.

Update. Serien får åtminstonde tolv avsnitt till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0