Någon som vill följa?

Åh är grymt sugen på att åka till Los Angeles.

Dock måste jag nog spara lite pengar först, med tanke på att de billigaste flygen jag hittade låg på 5300:-. Egentligen tyckte jag att det var billigt, har alltid trott att det skulle vara svinigt dyrt att flyga dit, men då är det ju bara flygstolarna som ligger på det. Då måste man ju alltså tänka till vandrarhem/hotel och mat (tror dock att det skulle bli donken tjugofyra/sju). Sen måste man ju skaffa visum och shoppingpengar också.

Så hm, kanske femton skulle räcka? Och så långt ifrån är jag faktiskt inte! Då är det ju bara det uppenbara problemet att man inte vill åka till självaste Los Angeles själv! Måste ju luska lite och höra om någon är på att dra antingen i höst eller nästa år. För det om något skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse.

Egentligen skulle jag vilja stanna längre än sju/åtta dagar och dra en road trip också. Men då känns det som att jag måste ta körtkort innan.. Plus att man då lär behöva spara ännu mer pengar. Men det är då något som jag verkligen vill göra.. Och det tror jag att alla har haft som en dröm sedan de såg Crossroads för första gången.


Kommentarer
Postat av: Karrow

Jag är på, om du är, och om jag inte väljer Japanresa sommaren 2011 före. Alltså dvs. vi kan prata hårt om det när jag har jobbat ihop lite pengar i sommar? :P

2010-05-19 @ 19:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0