Lakafors och nio dagar med Adde

Först var planerna för idag obefintliga. Sedan när jag och Lina kom fram till att båda var på bushumör började de infinna sig. Dock ändrades dem lika snabbt igen. För nu sticker jag till Lakafors om en halvtimme istället. Ska nog vara där till fredag förmiddag.

För på fredag sticker ju mamma som sagt. Så alltså blir det att spendera hela nio dagar med min lillebror! Den enda frågan som dyker upp i mitt huvud är; hur fan ska jag överleva detta helvete? André är den jobbigaste lillebrodern man kan ha ibland.. Speciellt om man ska spendera mycket tid med honom. För han är ju inte alls lika trött längre av sjukdomen som han var i vintras. Nu är han nästan tillbaka till sitt gamla jag. Och med sitt gamla jag menar jag inte bara att piggheten är tillbaka, utan alla hans hyss börjar ploppa upp igen. Ni lär ju märka om/när jag blir less. Tur att han ska gå skola nästa vecka i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0