Den som gör ett riktigt klurigt Vampire Diaries-quiz är guld värd

Shit vad jag måste vara lättirriterad idag eller någonting. Jag vill bara skrika ut att folk är inkompitenta och helt okapabla. Och det jag är irriterad över, lova att inte skratta nu, är folk som gör quizzes helt fel. It drives me crazy!

Om man nu ska sätta sig och göra ett quiz (och nu pratar jag inte om facebookquiz utan på andra sidor också) så ska man väl ändå se till att man skriver rätt svar på frågorna? Och har lite koll på vad det är man håller på med? Ska det vara så jävla omöjligt? För det verkar nästan så i mina ögon. Dessutom ska alla bara ta dåliga frågor hela tiden (för att vara mer specifik så har jag suttit och gjort något tvd-quiz, nörd), inte frågor som en sann nörd skulle veta. Och det är ju sådana frågor som är roligast och veta om man kan svaret på eller inte.

För vilken människa som helst som har sett programmet en gång skulle lätt kunna svara på "Är Elena tillsammans med Stefan?". Det krävs liksom ingen kunskap över huvud taget då ju. Och jag känner att jag måste kunna få ur mig lite onödig kunskap under de här sommarmånaderna som kommer nu. Annars kommer jag implodera och det skulle inte vara lite smärtsamt.

Nu känner jag att min irritation börjar gå över lite smått. Ibland är det skönt att bara skriva av sig på det man blir arg över. Hur fjolligt det än må vara så känns det alltid bättre att avreagera sig på något sätt. Så bloggen fungerar perfekt när man har slut pengar på telefonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0