Jurassic Park

Som jag skrev i fredags så var det meningen att vi skulle få säga farväl till pappa i sjukhuskapellet i måndags. Det blev dock inte av. De avrådde oss från det och tyckte verkligen inte att vi skulle se honom. Det kan man ändå som förstå, man vet ju inte hur många dagar som han egentligen låg i ett rumstempurerat rum och man vet inte heller om de har obducerat i hans bula som han hade i pannan. Man vet ingenting, känns det som.

Annars har jag haft ganska fullt upp de senaste dagarna, som vanligt då. I helgen var mamma och André här och fixade massa. Hängde upp lite saker på väggarna och så där. Senare på kvällen drog mamma vidare och Emelie, Jenny och Pinglan dök upp. Vi tittade på Jurassic Park och somnade tidigt.

På söndagen var jag med Agnes. Vi gjorde ingenting speciellt, precis som vanligt det vill säga. Skönt var det dock!

Sen i måndags var det ju meningen att vi skulle se pappa som sagt. Istället åkte vi till Farmor och Farfar, fikade och tittade på utkastet till dödsannonsen (som kommer i tidningen i morgon!). Efter det åkte jag vidare till Lillan där det bjöds på familjepizza. Var där ett tag innan jag fick skjuts hem.

Igår blev det middag hos Agnes direkt efter praktiken. Efter middagen insåg vi att vi hade bråttom, annars skulle Agge missa flyget. Under bilfärden dansade jag och Agnes finare än finast. Gjorde våra egna moves så som solen och kombinerade olika klassiker. Sedan var det bara att vinka av henne på Kallax och åka hem igen.

Idag ska Stig komma till mig. Vi ska fixa med lite saker och så där. Blir första gången jag träffar honom sedan pappa dog.. Så det börjar bli på tiden nu!

Nu ska jag dock börja göra mig klar, varför väntar jag alltid till sista stund?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0