Snart tar tålamodet slut

Jag känner att jag bara vill göra som Marissa (Micha Barton) gör i första avsnittet av andra säsongen i O.C. Bara skrika rätt ut åt allting.

Det är så enerverande att inte kunna göra något åt saken heller. Och att inte veta vem det är som bryter mot lagen heller, det hjälper ju inte det hela heller. Är det jag eller är det ni? Jag vet att ni definitivt gör fel, ni stjäl mina saker och det är inte okej. Men att vara oförmögen att kunna göra något åt det tär mig snart isär. Allting blir för mycket till slut, alla dessa "små"saker som kommer från alla möjliga olika håll. Hur fan är det meningen att jag ska kunna stå ut? Hur ska jag kunna hålla ut och bara förväntas ta emot allt utan minsta lilla invändning?

Imorgon hoppas jag att jag i alla fall får några svar på mina frågor. Men att det ska behöva gå så långt. Så ikväll efter jobbet sticker jag till Lakafors för att spendera natten där. Skönt att få lite annat att tänka på och få lätta lite på bördan som tynger mina axlar.

Nu däremot ska jag cykla in till staden för att påbörja arbetsdag nummer två denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0