Jag vet inte mitt egna bästa

Okej, jag vet att jag inte skulle ha gjort så här. Men nu har jag suttit och letat flyg till Los Angeles (igen).. 5800 för billigaste flygresan typ. Och sen bara plus boende då.. Hur jävla tagg blir man inte? Jag blir gaaaalen!

Egentligen så hade jag tänkt skriva ett vettigt inlägg och det är därför jag har hållit mig borta från bloggen den här veckan. För att jag inte har haft något vettigt att säga. Så idag när det kliade i fingrarna för att jag ville dela med mig om hur bra Pretty Little Liars är så blev det ingenting. Men nu kunde jag inte hålla mig längre (eftersom att Emelie antagligen har somnat och inte svarar i telefon)!

Allt jag kan tänka på just nu är LOS ANGELES, LOS ANGELES, LOS ANGELES!

Så grymt taggad så att det inte ens finns ord. Jag måste så dit snart. Om det inte blir det närmsta året så kan ni räkna med en deprimerad shäj. Hähä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0