Blev myndighetsförklarad idag

Lite svar fick jag, men klokare vet jag inte om jag blev.

För en timme sedan kände jag mig mer frustrerad än vad jag kände mig igår och då är det fan illa. Nu har det börjat lätta lite grand och jag har börjat se ljuset vid horisonten, så att säga. Att jag äntligen tillåts vara lite delaktig också, det känns som en lite försenad myndighetsförklaring. Men skönt känns det i alla fall.

För övrigt så verkar det nästan som att jag kommer att få ytterligare två bilar sålda de närmsta dagarna. Om det är någon som har någon invändning mot det så kan den dra åt helvete. För äntligen börjar jag bli av med några! Om jag får bort dessa två så är jag i alla fall äntligen under tvåtalen. Eller, fan det var jag inte. Men då är det ändå tio jämt. Känns ju som ingenting! Som en nål i en höstack ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0