Sidereel och Avatar för andra gången


Äntligen så börjar min tv-tablå på sidereel fyllas igen. Sakta, men säkert. För er som inte vet vad Sidereel är för någonting så är det som en "samlingssida" för olika tv-program. Där finns också filmer m.m. Den är perfekt om man vill se serier online, då olika användare länkar till sajter där man kan se avsnittet/filmen som man är ute efter. Sen att man också kan göra sina egna tablåer som gör att det är lättare att hålla koll på vad man har missat och vilken dag programmen går gör ju saken mycket bättre!

Men nu var det ju dock inte gratisreklam jag skulle skriva om.

Igår hade jag planerat en mysig kväll med Emelie och Jenny. Eftersom att jag är sämst på att hitta på julklappar så lagade jag istället iordning en middag (potatisgratäng och fläskfilé - mums) och bjöd sedan på Avatar i 3D. Det lät väl bra? Det var andra gången jag såg Avatar nu och jag måste faktiskt säga att den inte vara lika bra andra gången.. Dock får man ju fortfarande episka känslor när man tittar på den (som när man såg Titanic) för första gången, men jag fastnade inte i den lika mycket som förra gången. Det kan ha något att göra med att det var andra gången jag såg den och att vi gick på den sena visningen (21:45) den här gången. Andra gången man ser filmer vet man ju redan allt som ska hända, därför blir de ju inte lika spännande heller.. Och att jag var trött gjorde ju inte saken bättre!

Men jag kan lätta säga att det inte var sista gången jag såg den.

En annan sak jag hann med igår var att vinterstäda hela min lägenhet! Och med det menar jag ordentligt och grundligt. Vädrade till och med gardinerna! Roligt kan jag inte påstå att det var dock..


Kommentarer
Postat av: Karro

Du skulle ha sett Sherlock Holmes din mupp! <3

2010-01-18 @ 04:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0