Shoppingproblem

Sedan jag uppdaterade sist har jag fått ett oväntat besök. Nämligen av min mammas moster, Britta. Hon bor också på Klubbgärdet och jag har väntat mig att hon ska dyka upp någon dag, men verkligen inte just nu! I alla fall så hade hon med sig en liten present, en Sodastream. Hon hade haft den hemma i ungefär ett år, men aldrig ens packat upp den ur kartongen.. Så då tänkte hon att hon skulle ge den till mig istället. Och jag klagar verkligen inte, haha!

Annars då.. Jag har tidigare (mest i somras) på pekat att jag har ganska svårt för att inte köpa nya kläder. En dag kan jag säga "Nej, men jag har allt jag behöver" för att nästa dag ändå gå in i någon affär och komma ut med något nytt. Ibland blir det inte kläder, utan då blir det en film, ett spel, en tvserie-box eller något nytt till lägenheten. Om jag enbart ska räkna filmerna som jag har köpt de senaste sju månaderna så kommer jag upp i antalet tjugo (lite snabbt räknat så där). Och då har jag inte ens räknat med de tre Wii-spelen eller den femte OTH-boxen.

För att inte tala om alla kläder. Om jag bara ska räkna hur många plagg jag har köpt den senaste månaden så kommer jag upp i tretton.. Och då har jag inte ens räknat med underkläder/skor/sjalar plus att jag antagligen har glömt något.

Detta börjar bli ett problem eftersom att jag knappt hade plats med mina kläder när jag flyttade in. Så snart kommer jag säkert att vara tvungen att rensa igen och det är någonting som jag verkligen inte ser fram emot. Därför kommer jag skjuta upp det till den stora vårstädningen. Men vid det laget kommer min garderob att svämma över, utan överdrift.

Innan jag flyttade hit rensade jag min garderob. Det som syns på bilden är
det lilla som jag valde att behålla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0