Pinsam händelse nummer två

Igår när jag cyklade in till staden var det dags för Pinsam Händelse 2. Mitt i stan (eller i alla fall mellan kvantum och rådhustorget) så halkade jag med cykeln. Som vanligt när man ramlar skyndar man sig snabbt upp på fötterna igen.. Men det tog då inte bara en sekund för mig efersom att jag hade klackar. När jag väl kom mig upp igen vågade jag mig inte upp på cykeln, tänk om jag hade halkat igen?

Efter detta lilla äventyr kan man nu skymta ett uppskrapat knä med ett blåmärke. Lite blåmärken samt svullnader längs efter mitt lår och min högra skinka!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen. Ska slå på en film (tv-serie, Greek, men jag kan ju låtsas att jag faktiskt ser filmer ibland också) och njuta av att jag inte har någon tid att passa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0