Ankor

Igår fastnade jag med Sorority Life på Facebook. När man väl har börjat kan man fan inte sluta, man blir beroende! Annars så gjorde jag också två jobbiga listor på Spotify, nämligen med musik från två olika tv-serier (One Tree Hill och The Vampire Diaries, he). Så när jag väl kom mig i säng var klockan över två och jag steg upp klockan nio igår. Låg och tittade på Golden Globes ett tag, sen bestämde jag mig för att det var dags att sova!

Idag kan jag lova att det börjar kännas av att jag sover max sex timmar per natt. Det var ovanligt jobbigt att vakna imorse, speciellt eftersom att jag drömde att jag hade barnbarn som var ankor.. De kunde också bli plättar, men då ville fiskarna äta upp dem! Så då lärde jag dem att förvandla sig tillbaka till ankor. Fast egentligen så var det inte mina riktiga barnbarn, utan jag spelade ett TV-spel. På TV-spelet kunde man också göra graviditetstest och undersöka när under månaden som man själv hade störst chans att bli gravid! Därav barn och barnbarn alltså.

Fråga mig inte vad jag har tänkt på igår under dagen. För jag har själv ingen aning. Det måste ha varit något konstigt i alla fall.

Bjuder på en fin (host) bild på Rasmus, Lina och jag.
Chris Crocker-tider om någonting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0