TVD-uppehåll igen

Förresten så måste jag bara skriva ett litet nördinlägg också.

The Vampire Diaries har tagit ett till uppehåll! Nu ändå fram till 25:e Mars (i USA alltså). Vet verkligen inte hur jag ska stå ut. Får väl läsa/titta på alla intervjuer som finns uppe på vampire-diaries.net igen alltså..

Sedan jag fick veta detta för drygt en vecka sedan har jag redan hunnit ha "tänk när det är sommar och säsongen är slut och det är tusen år kvar till nästa säsong börjar"-ångest tusen gånger om. Kommer inte att överleva sommaren om det fortsätter så här.

Jävla berondeframkallande serie, jag älskar dig!

Sjukt ful trailer dock, skrattade när jag såg den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0