Sleepless

Jag vet att jag har varit urusel på uppdaterandet de senaste veckorna, men har helt enkelt inte haft tid (he, titta på TV är så mycket viktigare). Tänkte därför passa nu innan OS börjar för kvällen.

Först och främst tänkte jag dela med mig av låten som går varm hemma hos mig just nu. Snart har jag dock spelat sönder den, vilket är lite synd. Riktigt dit har vi inte kommit än, så än är det lugna bullar.


Ja, jag kan inte motstå glad pop-musik. Dock anser jag att innerst inne tycker alla om det på något plan. Varför skulle annars radio envisas med att spela det hela tiden? Det är ju uppenbart att det är det som går hem i våra hjärtan, även om man vill det eller inte.

Kommentarer
Postat av: Sammet

Gillar inte låten, men Saade är söt som fan. :)



Jag tror att det går hem hos oss mycket för att man inte behöver fokusera eller engagera sig i den, den är lättsmält. Ungefär som varför folk gillar sjukt dåliga komedier som aldrig slutar produceras och som alltid får dålig kritik men uppenbarligen drar in nog mycket pengar för att göra en tvåa, trea och fyra. ;)

2010-02-17 @ 14:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0