Ska jag satsa på att bli detektiv?

OMG did you hear I dated a Jonas Brother? That's so hot..

Nej, men seriöst då. Det är något mystiskt med min statistik idag. Har skjutit i höjden och jag vet inte ens varför. Det kan inte vara för att jag faktiskt har uppdaterat den de senaste två dagarna. Om det hade varit därför skulle den kanske ha ökat med tio personer, men nu har den istället ökat med sextio personer. Det är kanske dags för mig att ta fram plasthandskarna och förstoringsglaset för att påbörja ett ordentligt detektivarbete? Jag må inte vara lika duktig i yrket som mina gelikar i CSI-teamet, men snoka är något jag är bra på. Och det är väl allt som behövs för att bli bra detektiv, eller?

Eller så lämnar jag helt enkelt detektivarbetet åt sidan och försöker spekulera över vad det är som har påverkat denna ökning, eller så skjuter jag det hela vägen till sopkorgen och ägnar mina tankar åt svenska medaljer. Jag tror jag satsar på det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0