Middag med mamma

Förutom intervjun idag har jag hunnit spendera lite kvalitetstid tillsammans med min mamma. Vi åt nämligen middag på Blå Ängeln och pratade om allt mellan himmel och jord. Dock blev det mest prat om avdelningen Barn 3. Inte så förvånansvärt om man tänker efter.

Att jag och mamma gör något ihop är inte vanligt. Sist var nog när vi var och såg "Flickan som lekte med elden" i höstas. Och innan det kommer jag inte ens ihåg. Så det var trevligt så länge det varade. Speciellt nu när hon spenderar nästan all sin tid tillsammans med André i Umeå eller Sunderbyn så blir det nästan aldrig så att man träffas utanför sjukhusets väggar.

Mammas favoritbild på sig själv. Från när vi var i Turkiet -03. Själv finner jag det ganska komiskt att hon har döpt den till m1a och gjort en annan redigering där hon har lagt till text bredvid henne som lyder "Is the world prepared?". Redo för vad?, är min fråga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha "is the world prepared?" jävlat klassikern :)

2010-02-22 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0