Lättskrämd måntro?

Jag måste sluta vara galet lättskrämd. Det är inte okej längre. Hjärtattack nästa, kanske?

En bekant smög just upp bakom mig och jag höll på att kissa på mig av rädsla. Igår blev jag också skrämd av lilla minsta. Sedan hjälper det ju inte att Emelie och Jenny ska förstora upp någonting som inte ens är en stor sak. Fastän jag inte tror att det är som de säger så börjar man ändå måla upp en fantasivärld.

Snart sitter jag väl där, isolerad mot omvärlden, i min lilla lägenhet. I alla fall om denna räddhet håller i sig.

Kommentarer
Postat av: Sammet

<3 Nejdå. Var inte orolig.

Jag tänkte att vi skulle kanske gå och fika på Furunäsets handelsbod duochjag? Typ nästa vecka om du mår bra. Och kanske spela lite? :}

2010-02-24 @ 21:31:48
URL: http://sammet.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0