Kylan kan bajsa ner sig

Igår skrattade vi åt Jenny och kallade henne Dumbo. Detta på grund av att hon hade förfrusit hennes öra en aning. Idag tycker jag dock inte att det är lika roligt längre, för nu har jag råkat ut för det själv. Det här måste vara den absoluta maxpunkten, för nu orkar jag inget mer. Kylan gör så att man sitter inne dagarna i ända och på helgerna kan man knappt ta sig någonstans för att bussarna inte går då. Less, är vad jag är.

Nej, nu ska jag stänga av datorn för kvällen (än så länge) och lägga mig i soffan. Imorgon ska jag på intervju halv tre, önska mig lycka till eller något (vad det är för intervju får vara en hemlighet till det är dags)!

Kommentarer
Postat av: --

Haha, det har jag också gjort ett par gånger!

2010-02-21 @ 19:46:30
URL: http://somereflections.blogg.se/
Postat av: Anonym

what goes around comes around, baby! ;)

2010-02-22 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0