Katt i garderoben?

 

Här hittade jag nyss min lilla knäppis till katt.

För några veckor sedan gick spärren på garderobsdörren sönder (den lossnade). Så nu går den inte att stänga så att den "sitter fast" längre. Detta har ju självklart Lulle uppmärksammat då han nästan varje dag går och puttar upp den numera. Han har till och med testat om det går med de andra garderoberna, dock utan resultat. Ibland puttar han bara upp dörren på glänt och tittar in i garderoben som far att se "vilka kläder har du tagit idag då, hm" och går där ifrån. Vissa dagar gör han tydligen så här, lägger sig och sover på mina chinos. Jag tror det beror på att jag snodde datastolen..

Att han dessutom är världens poserare (haha) på varje kort man än tar på honom är ju ännu roligare. Jag ser bara vilken tjej som helst framför mig som ler och vickar lite snett på skallen. Precis likadant gör Lulle, som ni kan se på kort ovan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0