En ny blogg?

Mamma ringde nyss. Hon tycker att vi ska starta en blogg gällande André. Hon har fått idén efter att ha läst Annas Anatomi. En blogg där en mamma till ett cancersjukt barn skriver om känslorna, sjukdomen och allt som hör därtill. Hennes son, Gustav, dog förra söndagen. Det var först igår som jag insåg att jag har sett Gustav några gånger den här vintern. Han har suttit ute i korridoren och påmint mig om André. Gustav var två år yngre än Adde och det värker i mitt hjärta när jag tänker på att den där killen i korridoren inte finns mer.

För att återkomma till vad inlägget skulle handla om. Tycker ni att vi ska stara en blogg som handlar om André, sjukdomen, känslorna och möjligheterna? Annars vet inte jag om det känns särskilt värt att lägga ner tid på ytterligare en blogg.

Kommentarer
Postat av: Sammet

Jag tycker det. Det kan vara bra både för er, och för andra i samma situation. <3

2010-02-23 @ 16:27:23
URL: http://sammet.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0