Bröd med korv

Ringde och anmälde mig till handledarkursen idag. Kommer att kännas lite fult att sitta där tillsammans med alla som är född nittiofyra. Dock bättre att få det bortgjort nu istället för om något år när det börjar vara tant-varning på mig (ser mig själv gå omkring med en blinkande TANT-neonskylt i pannan).

I övrigt har jag hunnit vara hem till mamma på Djupviken idag. André har fått komma hem från Sunderbyn nu, så det blev lite TV-tittande tillsammans med honom. Korv med bröd åt vi också och det var inte bara lite gott.

Ikväll blir det förmodligen bio med Emelie och Jenny. Det är dock osäkert ännu, Bio3ans bokningsmanick fungerar inte för tillfället - för någon utav oss. Så om det finns lediga platser eller inte förblir en gåta. Håller tummarna om att den ska börja fungera snart, vilket jag tror är nästintill omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0