Blandad lördag

Hade inte tid att uppdatera igår.
Som jag skrev för någon dag sedan så har jag saknat min kära vän, Lina. Så igår hängde jag med dem på Nodo ett tag innan jag, Lina och David styrde kosan mot mig. Hemma hos mig blev det pommes frites, kakor, ostbågar och Veronica Mars.

De drog strax innan tolv och jag hann slå på SVT1 lagom i tid för att se hur Sverige tar två olympiska medaljer. Efter det började Freestylen och jag satt som på nålar. Aldrig förr har jag tyckt att någon sport har varit så obehaglig att titta på. Om jag hade ett barn skulle jag aldrig någonsin låta det börja med den grenen. Aldrig.


Så där, om än värre såg det ut. Nej, får rysningar bara jag tänker på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0