Take me take me to the riot

Igår så spelade jag bilbingo. Vet inte hur många gånger jag satt och väntade med bara ett nummer kvar, men inte fick jag vinna något. Dock var det roligt ändå, kändes bara lite surt eftersom att nästan alla bilarna som stod närmast oss tutade minst en gång! Dock var det väl inte vår turdag igår, får jag väl anta. Annars så sålde jag bilar igår också. Mycket intressantare än så blir det inte.

Idag så har jag hunnit vara en sväng på Arbetsförmedlingen. Och med sväng menar jag en lång sväng som tog närmare en och halv timme.. Efter det drog jag och Lina en sväng på staden och en fika på Kvartersbageriet.

Nu kom Emelie och om en dryg timme ska jag cykla i väg till Karolina för att säga hejdå till hennne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0