Sämsta uppdateraren

Jag har fått en ny, alldeles egen dator av världens bästa broder. Det tror jag dock att alla redan vet, har hunnit skvalla ganska vilt om det den senaste veckan, hehe.

Sen så arbetar jag min sista jobbarvecka också(?), det känns väldigt blandat. Konstigt att bara sluta vara i kiosken så där.. Kommer så att sakna det stället! Och jag hatar att erkänna det, men jag kommer till och med att sakna glassmaskinen! Hur mycket jag än hatar den, så kan det faktiskt ibland vara lite kul att göra glass. Dock händer det kanske.. En gång i månaden, men ändå! Bättre än inget i alla fall.

Och så bjuder jag på några bilder som inte alls har med inlägget att göra. Dessa är i alla fall från när vi var i Danmark i Juni. Vesterlyng närmaste bestämt! Åh vad jag älskar det stället. Måste vara en av de mysigaste platserna på jorden! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0