Massa tjabbel om ingenting

Det har tagit sin tid att vakna till liv idag och ännu känner jag mig inte helt alert. Har dock redan hunnit vara ner i tvättstugan och hämtat upp två fulla tvättkorgar med kläder. Och sett två avsnitt av make it då också. Slutade väl snooza för två timmar sedan ungefär. Jag säger bara en sak - jobbigt. Igår när jag sa att jag bara skulle se ett avsnitt till ni vet? Ah. Jag tror det blev ett par stycken utöver det också. Det blev åtminstonde två. I'm sure of that.

Alltså nej. Nu ska jag sluta fördriva tid genom att bara ligga och blogga. Skriver ändå ingenting värt över huvud taget. Så ska väl fortsätta snoka runt på olika bloggar så länge. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0