Light up

Nu har jag dammsugit hela lägenheten (till och med köket) och skurat halva. Har dock inte orkat med köket ännu, funderar på att ta det imorgon innan jobbet. Börjar först tre så har ju hela förmiddagen på mig. Om någon timme eller två kommer Emelie. Vi har planerat in tvätt på schemat idag. I alla fall påbörja den så att vi slipper stressa som tokar i helgen. Sen ska vi nog till mamsen och äta.

Usch, vad det kändes planerat när jag skrev det. Hatar att ha saker inplanerade och lever betydligt hellre i nu:et. Dock kommer det då sådana här dagar då verkligheten kommer ifatt en. Sådana dagar man bara måste göra en massa saker som man egentligen inte vill. För vem vill egentligen tvätta och städa? Hur roligt är det på en skala 1-10? 0 skulle jag säga.

Nu ska jag däremot dricka vatten. Har inte druckit något än sedan jag steg upp imorse så törstigheten har precis börjat slå in. Ska bara se om jag lyckas få ut något iskallt vatten ur min kranjävel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0