Jag är för lat för det här

Okej, jag är sämst. Nu är klockan över tolv och jag har fortfarande inte kommit igång med någonting. Har suttit och tittat på videos från Ayia Napa istället. Hunnit se ett avsnitt av Covert Affairs har jag också.

På tal om serier kom jag på för en liten stund sedan att vi verkligen åker rätt tidpunkt. För när vi kommer hem har de serier som jag längtar mest till haft säsongspremiär i USA. Och två veckor i Cypern gör inte precis så att man går och längtar som man gör när man är hemma. Då har man annat att tänka på. Dock känner jag lite grand att de där två veckorna kommer att gå alldeles för snabbt. Så är det alltid och jag gillar det inte. Men då har jag i alla fall något att se fram emot när jag väl är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0