Idag smäller det

Om två timmar sitter vi i bilen på väg till Luleå. Om tre timmar så har vi checkat in. Om fyra timmar så sitter vi på planet på väg till Cypern. Om tio timmar så är vi inte i Sverige längre.

Nu börjar nervositeten slå in, men samtidigt är jag bara mest glad för att dagen äntligen har kommit. Nu kommer vi att slippa hösten i två veckor och få återvända till en sommar som knappt har excisterat här i år. Och till råga på det så bokade nyss min mami och min brolla en resa ner till Cypern nästa måndag. Och om det är någon som är värd det, så är det verkligen min brolla. Nu hoppas vi bara att Åsa också hinner boka en resa, så att vi alla möts upp där nere på ön. Så att ingen slipper bli lämnad ensam i kalla Sverige för en hel vecka.

Jag har en känsla av att de här kommer bli två av de bästa veckorna i mitt liv. Kanske Indien kommer att få en utmanare nu?

Ni får i alla fall njuta av höstkylan åt mig så länge. Jag kommer att njuta av 28-29 grader i skuggan varje dag. Och ett hav med medeltemperaturen på det samma ungefär. Jag kan säga att jag inte avundas er. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0