Förstår mig inte på folk som inte är impulsiva, att vänta tär på en

Borde verkligen lägga mig snart. Dock är det alldeles för svårt när man är så här uppspelt. Eller egentligen känner jag mig inte speciellt uppspelt (det är så länge kvar), men jag vill bara att det ska bli måndag nu på momängen!

För på måndag åker jag och Emelie till Ayia Napa i två hela veckor. Och det kommer att äga kan jag säga er. Det kommer att vara så underbart det bara kan bli med kristallklart vatten med en medeltemperatur på 27-28 grader! Det kommer att vara så underbart att få lite sommar detta år i alla fall. För sommaren i sverige hann jag knappt med innan den var över igen.. Så jag ser detta som en liten kompentation.

Men eftersom att vi ska vara borta i två hela veckor så är det ju också en del som behöver ordnas i veckan. Och det är också därför jag behöver vakna relativt tidigt i morgon. Och jag är en sådan som åtminstonde vill sova sju timmar per natt, så därför borde jag verkligen lägga mig nu. För att återkomma till början av inlägget, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0